Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 16 czerwca 2016

2197. Moja pierwsza

Dziewięć miesięcy warsztatów. Po trzy godziny w tygodniu. Około sto godzin zegarowych.

Mozolna, długotrwała, żmudna, czasem brudna i śmierdząca, praca.

Ostatnie pociągnięcia pędzlem. Podwójne werniksowanie.

Oto i on. Chrystus Pantokrator w moim wykonaniu.

"Stanowczy, władczy, konsekwentny - zupełnie jak ty" - stwierdził Dyrektor Wykonawczy.

Co dziwne - z postury i twarzy przypomina Męża...





Tak dla przypomnienia - rysunek, na którym wzorowali się wszyscy uczestnicy warsztatów (a i tak każdy Pantokrator jest zupełnie inny) i moja pierwsza ikona.


Jestem z siebie dumna jak nie wiem co, bo gdyby ktoś jakiś czas temu powiedział mi, że coś takiego jestem w stanie zrobić, nie uwierzyłabym.