Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 18 sierpnia 2019

2812. Zmiana

Jutro Mąż zabiera laptop do serwisu, a ja od dzisiaj używam naszego starego poczciwego angielskiego dwunastoletniego dziadka. Oj, jak się okazuje, przyzwyczajenia bywają zgubne, bo ciężko mi się na razie odnaleźć.

Nie dość, że nie taki układ klawiatury, to na dodatek Dyrektor Wykonawczy zainstalował inny system operacyjny - nie Windows, a Linux. No i touchpad, a nie myszka... Nic to, może jakoś przez kilka dni wytrzymam.