Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

środa, 22 października 2014

1.889. Nauka pływania

Dobrostan kontra dobrobyt. Zmiana przekonań z negatywnych na zdrowe. ABCD emocji. Związek między myślami i uczuciami. Podsycanie nadziei. Zaufanie do samego siebie oraz do innych. Głęboka wiara w coś. Podążanie za głosem swojej wewnętrznej mądrości. Utrzymywanie stanu równowagi ciała oraz umysłu. Harmonia i homeostaza. Poczucie, że tylko ja wiem, co jest dla mnie dobre. Medytacja, relaksacja i wizualizacja. Sztuka nicnierobienia. Aktywności, które przynoszą radość.

Jeden akapit pełen treści. Nie słów, nie zwrotów, nie wyrażeń, lecz właśnie treści zawartych pomiędzy nimi.

Nie sposób opisać tego, co się dzieje w trakcie warsztatów. Trzeba tam być, trzeba to poczuć, trzeba to przeżyć, trzeba tego doświadczyć - po to, by móc zrozumieć.

Nie jestem w stanie nikomu przekazać tej wiedzy. Mogę jedynie dawać jej świadectwo swoim życiem. Ale będę mogła zrobić to dopiero wtedy, kiedy sama nauczę się pływać, bo póki co, choć bardzo chcę, nie mogę być ratownikiem.