Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

wtorek, 20 marca 2018

2474. Dla mnie

Nawet jeśli okaże się, że Mąż miał rację mówiąc: "zobaczysz - dostaniesz te buty, jak skończy się zima", nie robi to na mnie większego wrażenia, bo jak nie na teraz, będą na kolejne mrozy. 


A  żeby było śmieszniej, jak  je niosłam, w  oczy  sypał mi śnieg - być  może ostatni w tym sezonie. Ten sam, który potem fotografowałam z balkonu.


Z racji tego, że ułożone przeze mnie oryginalne puzzle jako pierwsze zostały przetransportowane z tamtej kawalerki do mieszkania rodziców, Dyrektor Wykonawczy we własnoręcznie zrobioną antyramę wsadził matrycę, na której wzorowałam się układając poprzedni obraz.


Dzisiaj jest ponoć Międzynarodowy Dzień Szczęścia, więc pozwolę sobie wrzucić infografikę znalezioną w sieci - celem przypomnienia, utrwalenia i stosowania w praktyce.