Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 9 kwietnia 2023

3220. Między

Jak ten czas szybko płynie - dopiero co było Boże Narodzenie, a tu już Wielkanoc... Mam nadzieję, że spędzacie ten czas z bliskimi w atmosferze ciepła, bliskości, miłości, wierząc, że - mimo wszystko - będzie lepiej...

Co u mnie? Pracuję, jestem zadowolona, choć nie mam zbyt wiele do roboty. Czuję się szanowana i doceniana. Nikt mi nie rozkazuje, nie czepia się, nie plotkuje, nie obgaduje, nie rzuca kłód pod nogi.

Poszłam za ciosem i wciąż inwestuję w siebie, w swoją psychikę. Chodzę na warsztaty radzenia sobie z traumą, zagłębiam się coraz bardziej w Totalną Biologię, którą zainteresowałam się w momencie diagnozy.

Jest dobrze, naprawdę dobrze...