Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 21 czerwca 2012

478. Łańcuszek


W ostatnich dniach trzy osoby wytypowały mnie do odpowiedzi na 11 pytań. Nie będę Was tu zanudzać odpowiedziami na owe, w sumie, 33 pytania. Zostawiłam je bowiem w komentarzach na blogach tamtych autorów. Tutaj stawiam swoje znaki zapytania - kto chce, zapraszam na ochotnika.

1. Złość czy smutek?
2. Woda czy ogień?
3. Słowo czy cisza?
4. Intuicja czy rozum?
5. Moda czy wygoda?
6. Wiedza czy wiara?
7. Spokój czy hałas?
8. Oko czy ucho?
9. Szklanka czy filiżanka?
10. Torebka czy plecak?
11. Słońce czy deszcz?