Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

poniedziałek, 31 grudnia 2012

858. Dziadek i młody

Wczorajszy wieczór był ciężki emocjonalnie. Napisałam ostatni post na dziadku, pogładziłam staruszka po klawiaturze, a potem odpaliłam młodego. No i się zaczęło. Problem w zmianie jakiegokolwiek sprzętu (komputer, telefon, it.) polega u mnie na tym, że będąc przyzwyczajoną do starego wyglądu, chcę mieć tak samo na nowym modelu. A niestety nie zawsze się da.

U dziadka był Windows Vista po angielsku, u młodego jest Windows 7 po polsku. Wystarczy, żebym się zestresowała. Mąż był w jeszcze gorszej sytuacji, bo miał problemy techniczne z przeniesieniem i konfiguracją moich skrzynek pocztowych. W końcu sytuacja została opanowana. Mogliśmy iść spać.

Żegnaj staruszku!

Witaj młody!