Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 18 lipca 2013

1.235. Trzy minuty

Średnio tyle czasu trwa każdy z filmików, które linkuję. Trafiłam na nie dzisiaj, obejrzałam wszystkie i chcę się nimi podzielić, bo nie każdy ma możliwość, chęć, czy odwagę pójścia do terapeuty.

Krótko, aczkolwiek bardzo treściwie i do przemyślenia - w ciszy i spokoju ducha. Mądre słowa mądrej kobiety. Z tego co znalazłam w bogatych zasobach wujka Google pani prowadzi gabinet psychoterapii we Wrocławiu.


Partnerstwo w małżeństwie nie daje gwarancji sukcesu




Nasze kompleksy wyniszczają nie tylko nas




Dobre wspomnienia z dzieciństwa ryzykiem nadmiernej roszczeniowości




Złe doświadczenia inspiracją do marzeń, a marzenia inspiracją do szczęścia




Przekładanie doświadczeń z domu rodzinnego na małżeństwo




Jak zbytnie poczucie solidarności z rodzicami tej samej płci wpływa na małżeństwo




Duże znaczenie mało zauważalnych podobieństw między małżonkami




Dawanie nie jest naiwnością, a szansą na wzajemny komfort w związku




Ukryty egocentryzm w dawaniu




Potrzeba czujności w rozwijaniu swoich zalet




Analiza własnych wad początkiem pokonywania trudności w związku