Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 9 października 2014

1.867. Jeszcze krócej

Jak zmieniam, to zmieniam. Eksperymentuję. Z nutką ryzyka i lekkiej obawy, ale przede wszystkim z ogromną chęcią i zaciekawieniem. 

Wyszło coś pomiędzy tym a tym. I chociaż kusiło mnie podgolenie boków jak w przypadku Claytona, pozostałam jednak przy wersji prezentowanej przez panią Kożuchowską.

Tak krótko jak dziś jeszcze nie było. Chciałam wyjść z salonu jako niegrzeczna dziewczynka - zmierzwiona, postawiona i potargana. Udało się!