Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 24 października 2014

1.892. Sekret

Słuchanie swojego wewnętrznego głosu prowadzi mnie do miejsc, sytuacji i ludzi, które mi służą. Każdy mój krok na tej drodze tylko potwierdza taki, a nie inny stan rzeczy.

Jedna myśl, jeden wybór, jedna decyzja i jedno działanie sprawiły, że jestem tu, gdzie jestem. Spokojna, radosna, pogodna.

Co się miałam dowiedzieć, wiem. Czego miałam się nauczyć, umiem. Co miałam przeżyć, przeżyłam. Czego miałam doświadczyć, doświadczyłam.

Dyplomy i zaświadczenia są mi niepotrzebne. Potrzebować ich mogą inni, którzy muszą mieć namacalny dowód i potwierdzenie. 

Mnie samej wystarczy sekret, ale nim dzielić się nie mogę. Każdy bowiem może go odkryć - wystarczy chcieć.