Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 20 listopada 2014

1.943. CUD




Najlepiej zmiany jest zacząć od samego siebie. Kilka pytań na dobry początek. Kim jestem? Jaka jestem? Co jest dla mnie ważne? Jakie są moje potrzeby/oczekiwania/marzenia? W co wierzę?

Jak to zrobić?

Najpierw trzeba stanąć w prawdzie, zmyć z siebie resztki iluzji, zdjąć z twarzy maskę. Do tego przyda się czas, a nawet bardzo dużo czasu na myślenie oraz rozmowy z mądrymi ludźmi.

Potem wystarczy harmonia pomiędzy niezbędnymi składnikami, do których zalicza się taka oto trójka:

Ciało
Umysł
Dusza

Błyskawiczny przepis na CUD gotowy.