Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 20 listopada 2014

1.944. Kobieco

Szaro, buro, ponuro, zimno, wietrznie i pochmurno. Listopadowo. Czas pojechać do rodziców po zimowe kurtki. Pora na przejrzenie zawartości szafy, przegląd cieplejszych rzeczy oraz butów.

Na początku tego roku zakupiłam na wyprzedaży taką oto sukienkę:




Teraz zamarzyły mi się do niej kozaki. Poszperałam w sieci i znalazłam trzy pary, które przypadły mi do gustu - pierwszadruga i trzecia.

Potrzebuję tylko namówić Męża, by poszedł ze mną do sklepu, ocenił, doradził i podpowiedział który numerek będzie tym szczęśliwym.