Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

wtorek, 2 grudnia 2014

1.962. Plaster Miodu

Albo siedzę w domu i nosa z niego nie wyściubiam (jak wczoraj) albo wychodzę trzy razy pod rząd (jak dzisiaj).

Skorzystałam z wczesnej pory, braku tłumów w galerii handlowej oraz promocyjnej oferty cenowej, by zakupić kilka potrzebnych nam drobiazgów. Plus prezent dla mamy.

Dla ciała (pod hasłem "nie rusz to na święta!") mamy więc marynowane kurki i gąski plus korniszony do łososiowej sałatki według przepisu pewnej sympatycznej Beatki. 

Dla ducha na czas Adwentu polecam kojący Plaster Miodu.


Źródło - klik