Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 20 lutego 2015

2025. Dopiero po

Ani razu nie włożyłam w tym sezonie zimowego płaszcza - wciąż noszę kurtkę i wcale w niej nie marznę. Coraz częściej zakładam spódnice, a do nich kolorowe rajstopy i długie koniakowe kozaki.

Pomiędzy samotnym czytaniem kolejnych książek (obecnie mam dodatkowo jeszcze trzy pożyczone od Czarodzieja) a oglądaniem razem z Mężem sporej ilości filmów, kiełkują we mnie zasiane kiedyś ziarenka.

Kursy, warsztaty, szkolenia, coaching - wszystko jest po coś. Podobnie jak ludzie, których spotykam na swojej drodze. Uczę się od nich i rozwijam. Weryfikuję swoje potrzeby, pragnienia, plany, cele i marzenia.

Bardzo dużo się dzieje - we mnie i wokół mnie. Ale jako że oduczyłam się już pisać przed i zanim, napiszę więc dopiero po.