Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 30 kwietnia 2015

2046. Z kim

Człowiek, z którym w sumie jestem już ponad dziesięć lat (a pojutrze minie sześć od czasu naszego ślubu kościelnego) wchodził dziś do domu po pracy w dość osobliwy sposób (jakby bokiem i zasłaniając coś sobą), by po chwili uklęknąć u moich stóp, pocałować mnie w rękę i wręczyć mi bukiet własnoręcznie wybranych kwiatów z okazji wspomnianej rocznicy.


Przed nami długi majowy weekend, który od tamtego pamiętnego, słonecznego i ciepłego (choć wietrznego) dnia kojarzy mi się wyjątkowo i szczególnie. Jako że celebrujemy naszą miłość każdego dnia, a nie tylko od święta, więc nie zaplanowaliśmy niczego nadzwyczajnego.

Nie jest ważne co, nie jest ważne gdzie, nie jest ważne jak. Najważniejsze jest z kim.