Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

wtorek, 2 lutego 2016

2156. Grunt pod nogami

Pachnąca świeżą farbą drukarską, z bonusem w postaci płyty DVD. Dostałam ją już dzisiaj.

Ksiądz Jan Kaczkowski - jak dla mnie ogromny, ale to ogromny autorytet. Pod jego słowami o śmierci, umieraniu, sposobie traktowania pacjentów podpisuję się bez jakiejkolwiek dyskusji. Pod wieloma innymi również.

Człowiek niezwykle charyzmatyczny, a przy tym niesamowicie skromny i pokorny. Współczesny święty - z krwi i kości.



Dla zainteresowanych linkuję jej fragmenty: