Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

wtorek, 12 lutego 2019

2637. F43

Historia zatoczyła koło. Po piętnastu latach znowu opowiadałam psychiatrze o swoich problemach. I choć one nie są takie same jak wtedy, i lekarz nie ten sam, i nawet przychodnia inna, i lek też dostałam inny, to wszystko nie zmienia faktu, że - póki co - bez farmakologii nie dam rady.


Pani doktor przeprowadziła wywiad, zadawała sporo pytań i przepisała małe białe pigułki. Na tym się jednak nie skończyło, bo dostałam również skierowanie do psychologa. Od razu poszłam do kolejnego gabinetu i umówiłam się na pierwsze spotkanie za dwa tygodnie. Psychiatrze mam się pokazać za miesiąc.

Nieprzeżyta żałoba po ojcu plus stresująca atmosfera w pracy - nad tymi kwestiami na pewno będzie wypadało się pochylić. Zespół stresu pourazowego - oto co mi dolega. Kod ICD - F43.