Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 14 lutego 2019

2638. Całe życie

"Kochać jak to łatwo powiedzieć..." - śpiewał kiedyś Piotr Szczepanik.

Bo słowa mają ogromną moc - mogą wlać w czyjeś serce nadzieję, ale mogą również zranić je jak nożem.

Jak tak sobie myślę o swoim małżeństwie, to jestem pewna, że Mąż jest osobą, która o wiele częściej niż ja mówi "kocham Cię"Oboje jednakże okazujemy sobie miłość różnymi gestami i - przede wszystkim - czynami.

Bardzo lubię te nasze codzienne rytuały - poranne i wieczorne przytulanie, wspólne śniadania i powroty z pracy tym samym autobusem. One niejednokrotnie mówią o wiele więcej niż słowa.

Poza tym sama obecność, poczucie bezpieczeństwa, wsparcie, zrozumienie, rozmowa, zaufanie, szczerość i otwartość, uważność, empatia - żadne słowa nie są w stanie ich zastąpić.

Życzę i sobie i Wam miłości bez słów; miłości, która pozwala rozwijać skrzydła; miłości, która będzie trwać całe życie.