Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 2 kwietnia 2020

3031. Małymi kroczkami

W chwilach zwątpienia, lęku i braku poczucia bezpieczeństwa zapomniałam o wdzięczności. Za bardzo skoncentrowałam się na wszystkim co złe i ten obraz przesłonił mi całkowicie całą masę dobra jakiego doświadczam.

Poranna rozmowa z Mężem. Kilka telefonicznych rozmów. Kilka MMS-ów ze zdjęciami. Kilka wiadomości na Messenger.

Powoli, małymi kroczkami, z ciemnej dziury w jaką wpadłam, próbuję się wydostać na powierzchnię.