Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

poniedziałek, 16 stycznia 2012

217. Mąż wyszedł z cienia


Mąż się wreszcie odważył i zdecydował na ujawnienie swojego kącika. Wspominałam już kiedyś, że założył sobie blog i zaczął na nim pisać, ale nie starczyło Mu konsekwencji. Nie wiem dokładnie co konkretnie spowodowało zmianę Jego podejścia i nie wiem jak długo to potrwa, ale cieszę się, bo - mimo oszczędności w słowach - Dyrektor Wykonawczy jest bacznym obserwatorem rzeczywistości i trafnie oddaje swoje spostrzeżenia. 

Wbrew wszelakim wątpliwościom, Druga Połówka istnieje i jest realny, nie idealny. Fakt, że większość zna Go dzięki moim opisom i przez to On często funkcjonuje jako "Mąż Karioki". W sumie sama tak Go ochrzciłam na swoim blogu, więc ewentualne pretensje można kierować pod moim adresem. Wreszcie jednak wyszedł z mojego cienia, a mnie - jako żonie - pozostaje tylko czerpać radość z Jego ujawnienia się.