Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 3 lutego 2012

253. Dobre wieści


Dobrego nigdy za wiele, więc podzielę się choć niewielką jego cząstką:

1. Obie wersje moich CV oraz LM są już gotowe i w poniedziałek rozpoczynam ich wysyłanie do firm w swoim mieście - jeśli to nie przyniesie wymiernych efektów, pokuszę się o szukanie pracy w Gdańsku.
2. Zamówiona przeze mnie nowa książka Janusza L. Wiśniewskiego, jest już odłożona na półce w księgarni.
3. W sklepie z bielizną, do którego jutro się wybieram poprzymierzać biustonosze, jest duża promocja, więc - o ile pani brafiterka mi pomoże - istnieje szansa, że wrócę z nowym nabytkiem.
4. Mąż dziś rano zrobił weekendowe zakupy spożywcze w markecie, a to oznacza, że nie będziemy musieli tracić na nie czasu w sobotę.
5. Zima jest piękna!