Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

poniedziałek, 20 lutego 2012

276. Czasem tak bywa


Czasem tak bywa, że nie chcę wielu rzeczy powiedzieć, bo bez znajomości całego kontekstu i specyfiki danej sytuacji, zostałabym z pewnością źle odebrana. Milczę więc, choć emocje pyrkoczą sobie pod pokrywką.

Czasem tak bywa, że nie mogę zrealizować tego, co bym chciała, bo nie mam wpływu na pewne sprawy i nie mogę ich w żaden sposób zmienić. Uczę się więc pokory i umiejętności akceptacji takiego, a nie innego stanu rzeczy.

Czasem tak bywa, że każdy wybór nie jest dobry, bo ktoś może poczuć się skrzywdzony, ale chowanie głowy w piasek też nie jest rozwiązaniem. Podejmuję więc wyzwanie i staram się opowiedzieć za którąś ze stron.

Czasem tak bywa, że mam gorszy dzień, a mój nastrój zjeżdża z oblodzonej górki na łeb i na szyję, bez mojego w tym udziału. Siedzę więc cicho i nie jestem w stanie nic sensownego napisać, mimo szczerych chęci.