Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

środa, 23 maja 2012

425. Hm...


Zamyślona jestem od kilku dni. Trochę nieobecna duchem. Mąż najpierw myślał, że smutna, ale źle mnie odczytał. Mam w sobie taki spokój i radość, ale dużo myśli w głowie.

Publikacja obu listów, oprócz polecenia pierwszego z nich, przyniosła wiele słów od Was - od tych, którzy wpadli tu na chwilę i zostawili ślad po sobie na blogu albo woleli napisać mail, czy prywatną wiadomość. Ciężkie i bolesne to słowa i jak najbardziej prawdziwe.

Zamyśliłam się, bo dopiero teraz - tak naocznie - dotarło do mnie jak poważnym problemem jest alkoholizm i jaki wpływ wywiera on na dzieci wychowywane w takich domach... Przygniatająca jest ta wiedza i świadomość. W ilu dorosłych już osobach wciąż odzywa się to małe, bezbronne dziecko... Dlatego właśnie zdecydowałam się dodać kilka linków w zakładce DDA. Korzystajcie z tych informacji, dzielcie się nimi.