Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

środa, 23 maja 2012

426. Granice


Coraz częściej odnoszę wrażenie, że się narzucam niektórym osobom. Wysyłam sms, mail lub dzwonię, a druga strona milczy, zostawiając mnie (wcale nie w błogiej i słodkiej) nieświadomości w kwestii powodów owej ciszy na łączach.

Nie jestem idealna, wiem o tym. Można mnie mieć dość. Wystarczy powiedzieć. Albo napisać. Zrozumiem. Naprawdę. Nawet się nie obrażę. Wezmę to na klatę. 70F chyba dobrze zamortyzuje.

Najgorsze jest lekceważenie...