Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 17 sierpnia 2012

588. Uczył Marcin Marcina...


Dziś mam małe święto, a że przy okazji takich dni lubię robić prezenty innym, oto i on. Zgrany duet - Karioka i Frau Be w akcji samopomocy blogerka blogerce. Autentyk, przekopiowany (z małym retuszem) prosto z wczorajszego komunikatora.

Jako legendę dodam, iż wiśniówka, która wystąpi w jednej z ról, jest walutą, w jakiej pobieram od Frau Be wszelkie opłaty związane ze spokojem i cierpliwością, jakie w sobie hoduję w trakcie takich pogawędek. Słowa niecenzuralne (wiadomo czyjego autorstwa) wykropkowałam dla co wrażliwszych jednostek.

Kto jest lepszym uczniem, czy nauczycielem oceńcie sobie sami. Humor sytuacyjny dostajecie gratis, podobnie jak korepetycje ze wstawiania różnych dziwactw. Za resztę możecie mi zapłacić nalewką własnej roboty - oczywiście tylko wiśniową.


Frau Be  
zaraz mnie znowu ch.j strzeli, że tak elegancko powiem
zrobiłam sobie licznik i co z tego? nie wiem, jak go upchnąć na blog!!
to znaczy, w jaki pieprzony gadżet
bo żaden mi nie przyjmuje
Karioka
zaraz Ci pomogę
o co biega?
spokojnie tłumacz
Frau Be  
nie wiem, jaki gadżet trzeba dodać, żeby wkleić kod licznika
i dupa astralna stroskana jak nic!
Karioka
dodaj gadżet
Frau Be 
który?
Karioka
kod html/java
Frau Be  
o!
i od razu jaśniej
Karioka
butelka nalewki )
:)
Frau Be  
proste!
5689222147893
Karioka
:):)
guru blogowy do usług :)
Frau Be  
guru jak ta... Mimoza czy inna Tuberoza
Karioka
działa :)
ładny:)
Frau Be  
przepiękny
ja chcę te inne jeszcze
z miastami
Karioka
no to bierz
geostat
z liczniki.org
Frau Be  
Ty, a gdzie to się ogląda? te miasta i kraje i IP...
Karioka
na licznikach org
i na GoStats
Frau Be  
aaaa....
to ten, co go już zrobiłam, deko ciulowy jest
Karioka
bo za mało opcji sobie wzięłaś
ściągnij z mojego
ministat2
Frau Be  
ojoj
i co ja z tego wiem?
który to jest ten, co się widzi miasta?
i kto skąd jest?
i kraje?
Karioka
poczekaj
nie wszystko na raz
jesteś zalogowana na licznikach.org?
Frau Be  
no tak, tam zrobiłam tego brzydaka
Karioka
zrobiłaś ministat
Frau Be  
tak
Karioka
mogłaś też zrobić ministat2 - tam jest więcej opcji
Frau Be  
ale to JEST ministat 2
Karioka
no to możesz jeszcze dodać opcje
z takim plusem
+ więcej
Frau Be  
wiem, ale one są g......e, tj. nie interesują mnie
Karioka
tam sobie kliknij
aha
no to luz
Frau Be  
już klikałam
Karioka
pod ministat2 na lewym pasku masz geostat
Frau Be  
mnie chodzi o takie coś, gdzie będę mogła widzieć, kto skąd jest
Karioka
to są kraje
kliknij w geostat
i sobie ustaw kolory
Frau Be  
i pokaże mi tylko kraje?
Karioka
nie tylko
IP też
i miasta
Frau Be  
aha
Karioka
ustaw sobie, a potem zrobimy jeszcze flagi
Frau Be  
oki
Karioka
i GoStats
Frau Be  
ale ch..owy
Karioka
tylko 7 państw
Frau Be  
dałam mu inne kolory, a on dalej czarny
Karioka
zmienić możesz
Frau Be  
zmieniałam
Karioka
no to do skutku
Frau Be  
ok, to potem
Karioka
ministat masz dobry, więc i geostat też dasz radę z kolorami
Frau Be  
ok
co teraz?
Karioka
flagi chcesz?
Frau Be  
a, niech będą...
Karioka
ustaw sobie ile flag chcesz widzieć
kolory
szerokość kolumny
Frau Be  
czekaj
zaraz
a jak ja tu mam oglądać te miasta i kraje?
na tym geostacie?
Karioka
na tym będziesz mieć tylko flagi
Frau Be  
na geostacie
Karioka
jesteś zalogowana?
Frau Be  
tak
Karioka
kliknij w ten geostat na lewym pasku
otwiera się strona Geostat - szczegóły
goście na stronie
a potem
ostatnio widziano...
i tu jest lista
Frau Be  
czekaj, bo g…o łajno
Karioka
spokojnie
dasz radę
Frau Be  
nie otwiera mi się żadne geostat - szczegóły
nie ma tu nic takiego
Karioka
jesteś zalogowana na licznikach.org?
Frau Be  
TAK!!
Karioka
kliknij w geostat
masz stronę komponent geostat
Frau Be  
kliknęłam i jest ta strona z moim geostatem, gdzie mogę sobie zmieniać kolory
Karioka
Komponent Geostat?
Frau Be  
a dalej nie ma żadnych szczegółów
TAK!
Karioka
po prawej stronie
w trzeciej kolumnie masz
pełna lista odwiedzających
kliknij w nią
Frau Be  
po prawej nie mam żadnych szczegółów, tylko listę odwiedzających pełną
Karioka
kliknij w nią
Frau Be  
kliknęłam, ale tu nie ma, kto i co
Karioka
pojawia się strona
Geostat - szczegóły
Goście na stronie
Ostatnio widziano...
Frau Be  
no tak, ale co mi po informacji, że ktoś z Weimaru był, jak nie wiem, czy to Goethe, czy Werter?
Karioka
a co byś nazwiska z peselami chciała?
Frau Be  
nie, ale jak mi ktoś wpisze komentarz, to bym chciała wiedzieć, że on z Ciechocinka, a nie z Pcimia!
Karioka
to to sobie możesz wydedukować z GoStats
Frau Be  
o Jezu...
Karioka
inteligencją
Frau Be  
a, pierdzielę
zabieram wszystkie butelki z wisniówką i idę chlać!
Karioka
to moje butelki!!
:)
pal sześć butelki, wiśniówka moja
Frau Be  
:(
niech będzie, mnie już wszystko jedno
Karioka
co chcesz teraz?
Frau Be  
nic
już mi sie nie podoba
Karioka
<pocieszacz>
Frau Be  
i nic, zupełnie nic mi się nie chce...
teraz dałabym komuś w mordę :[
Karioka
a co Ci się chce?
poszukaj chętnego;)
ja się nie piszę
Frau Be  
mhm... wczoraj miałam przemarsz kibiców w eskorcie brygad antyterrorystycznych pod oknem, to mogłam znaleźć kontrahenta
dzisiaj to już musztarda po obiedzie
Karioka
<myśli>
Frau Be  
??
Karioka
myślę komu możesz dać w mordę
Frau Be  
chciałabym dyrektorowi, ale to nie najlepszy pomysł
Karioka
Twojemu?
Frau Be  
tak... 
Karioka
myślałam, że mojego dyrektora chcesz bić i już chciałam własną piersią zasłaniać :)
Frau Be  
Twojego oszczędzę - ze względu na Twoją wątłą pierś właśnie
Karioka
ja mam 70F
ale chuderlawa jestem :(
Frau Be  
w istocie wszechrzeczy!
Karioka
<foch>
Frau Be  
a to moja wina? co mnie się tu focha?! ja Cię nie zabiedziłam! spod mojej ręki nie wyszedł jeszcze nikt niedokarmiony!
Karioka
o mamo, to aż tak źle ze mną jest? :(
Frau Be  
no co ja Ci poradzę...? <głaszcze>  ja jestem z rodziny wyłącznie dobrze odżywionych...
Karioka
mój Mąż też
Frau Be  
<bezradny>
Karioka
<pocieszacz>
Frau Be  
nie znam sie na takich patologicznych przypadkach jak chuderlawość i zabiedzenie...
Karioka
:P
Frau Be  
jeszcze jedną zaletę - poza moderacją - ma ten blog
cudowną, wspaniałą zaletę
można wypierdzielić te g......e wtyczki, które działają na mnie jak czerwona płachta na rozjuszonego buhaja!
Karioka
:):)
teraz Ty mi pomóż
Frau Be  
dobra
Karioka
to Twoje serduszko w awatarze
Frau Be  
tak
Karioka
jak to zrobiłaś, że ono się wyświetla, a nie B?
Frau Be  
(cokolwiek miałoby oznaczać słowo "awatar", oczywiście)
a!! już mówię
Karioka
ja mam te nasze ręce i chcę, żeby one się wyświetlały
Frau Be  
w porządku
Karioka
a nie umiem :(
Frau Be  
tylko tam jest jeden warunek
zdjęcie musi być idealnie kwadratowe
co do piksela
Karioka
podaj wymiary
Frau Be  
wymiary to nie wiem...
ma być kwadrat
Karioka
moje jest prostokątne
Frau Be  
to musisz wykwadracić
umiesz?
Karioka
sprawdzę sobie na Twoim
Frau Be  
ja to robie w paincie
Karioka
nie umiem
Frau Be  
to tak
Karioka
ale powiedz, to mi Mąż jutro zrobi
Frau Be  
teraz Cię popilotuję
Karioka
ma być kwadrat w paincie
Frau Be  
zrobisz sama
teraz
Karioka
akurat, do rana tu będę siedzieć
Frau Be  
zacznij od zrobienia kopii tego zdjęcia i na niej będziesz się pastwić
Karioka
kopię już mam
Frau Be  
i nie wkurzaj mnie, tylko działaj
Karioka
na pulpicie
Frau Be  
bardzo dobrze
podpisz ją sobie jakoś tam, "dupa jasia" albo jak chcesz
Karioka
ręce
Frau Be  
żeby Ci sie nie pomyliła
z tamtym właściwym oryginałem
dobra
otwórz zdjęcie
Karioka
otworzyłam
Frau Be  
tylko nie wiem, czym przeglądasz zdjęcia, otwórz normalną przeglądarką windowsowską, a nie żadnym dziwolągiem
Karioka
chrome
Frau Be  
srome
Karioka
nie, nie chrome
irfan view
z takim czerwonym kotem rozpłaszczonym
Frau Be  
no to nie chromaj tym gównem, tylko normalnym windowsem
Karioka
mam windows XP albo vistę, nie wiem
Frau Be  
no i otwórz w tym, co masz
Karioka
otworzyłam w kocie
Frau Be  
a nie żadnymi kleksami
to zamknij!!
i otwórz w systemie normalnie
Karioka
nie umiem
Frau Be  
Jezu...
Karioka
jak to w systemie?
przecież ono jest na pulpicie, a nie w internecie
Frau Be  
najedź na miniaturę kursorem, kliknij prawym przyciskiem myszy i daj "otwórz za pomocą"
wybierz "podgląd obrazów i faksów systemu windows" (czy tam Vista)
Karioka
ja mam po angielsku opisane
Frau Be  
system tez masz w komputerze, a nie w Internecie!!
no i co? angielskiego nie rozumiesz?
Karioka
:)
ale w czym to otworzyć, bo tam jest pełno opcji :(
Frau Be  
wybierz "podgląd obrazów i faksów systemu windows" (czy tam Vista)
Karioka
a, Windows photo gallery?
Frau Be  
ku..a
nie wiem, czy photo galery
ale jak windows, to może tak
nie ma windows bez tego czegoś?
Karioka
nie ma
jest paint
Frau Be  
to dawaj galery
Karioka
mam
Frau Be  
o, jeszcze lepiej
otworz od razu w Paincie
Painta dawaj, będzie prościej
i szybciej
Karioka
mam
Frau Be  
dobra
w która stronę masz ten prostokąt? w pionie czy w poziomie?
Karioka
w poziomie jest szerszy
Frau Be  
dobrze, to chwyć za prawy dolny róg i postaraj sie go troszkę zwęzić
ten obrazek
jak chwycisz i przesuwasz, to sie zmniejsza
Karioka
tak
ale czemu prawy?
nie może być lewy dolny?
Frau Be  
przesuń w lewo, żeby troszke obciąć
bo lewy dolny nie bardzo się da, ale na to jest rada
trzeba obrócić obrazek do góry nogami
Karioka
nie umiem
Frau Be  
a to sie robi tak
Karioka
a w ogóle to mi się jakiś pisaczek zrobił
nie mogę nic obciąć :(
Frau Be  
chwyć precyzyjnie
Ty, a jak duże to masz? wypełnia całe okno czy nie?
Karioka
nie, malutkie jest
Frau Be  
ok
poczekaj
Karioka
może ja Ci to prześlę mailem i mi zrobisz dobrze?
Frau Be  
jak sobie precyzyjnie trafisz w rożek, to chwycisz
dobra, będzie szybciej :D
dawaj
Karioka
a potem odeślesz?
:):)
Frau Be  
tak, na miejscu zrobię
bo po przycięciu trzeba jeszcze piksele policzyć :>
Karioka
wysłałam
Frau Be  
ok, łapię!
Karioka
nie powiedziałam, że rzucam :)
ja tę rozmowę jutro na blog dam
Frau Be  
ale ja już trzymam
Karioka
bo to jaja są normalne
Frau Be  
<lol2>
Karioka
poważnie
najpierw Twoje liczniki, a potem moje zdjęcie
boki zrywać
jutro to przerobię na dialog blogerek
:):)
dajesz zgodę?
podpiszę Cię Frau Be
ale bluzgów nie wytnę:)
Frau Be  
nie ma problemu <lol2> - może po prostu daj to jako post wspólnego autorstwa <rotfl2>
Karioka
super
:):)
będzie jazda
ja nie mogę jak to czytam, bo się śmieję
w głos
Frau Be  
łap obcięte ręce kwadratowe i rób dalej, co potrzeba
Karioka
a co potrzeba?
Frau Be  
zaczniesz post od "zaraz mnie ch.j strzeli"?
<lol2>
nic, wyciagaj te obcięte ręce z poczty na pulpit i otwieraj blog
w sumie zrobiłby z naszych rozmów parę fajnych kawałków :>
Karioka
czyli mam zmienić?
Frau Be  
co znowu chcesz zmieniać? niczego nie zmieniaj, przysłałam Ci zrobione, zedrzyj to z poczty na pulpit!
podpisane jest jak pan Bóg Mojżeszowi nakazał!
Karioka
ale to, co mam na blogu mam zmienić i wstawić to, co mi przysłałaś?
Frau Be  
nie nieee
Karioka
jak to nie?
Frau Be  
normalnie nie
Karioka
to co mam robić?
Frau Be  
zapisz na pulpicie, zaloguj sie na blog i słuchaj mądrzejszych!
Karioka
ale jest na pulpicie, a ja jestem zalogowana :(
Frau Be  
no to cudownie! <jupi>
teraz wejdź w ustawienia
nie
w "Układ"
Karioka
weszłam
Frau Be  
i u góry po lewej stronie masz takie coś, co nie wiadomo, dlaczego, nazywa się "Favikona"
Karioka
mam
Frau Be  
kliknij tam w "Edytuj"
i w tym edytuj wsadź obcięte ręce z pulpitu za pomocą przeglądaj
Karioka
wsadziłam
Frau Be  
a następnie daj "zapisz"
i po robocie, ale to nie wszystko
Karioka
dałam
ale nie ma rąk:(
Frau Be  
no przecież napisałam Ci, że to nie wszystko
teraz, zanim to zacznie być widoczne, minie co najmniej jeden albo dwa dni - nie mam pojęcia, dlaczego, ale też tak miałam
Karioka
aha
Frau Be  
cierpliwie czekaj, samo sie pojawi
czasem jeszcze może być tak
że widzisz czyjeś, a swojego nie, bo przeglądarka nie taka
Karioka
a Ty widzisz moje?
w obu blogach zmieniłam :)
Frau Be  
ja nie widzę swojego serduszka w Internet Explorerze, a w Firefoxie widzę
zaraz popatrzę
Karioka
i co widzisz?
ja Twoje serduszko widzę w Chrome
Frau Be  
nie, jeszcze jest "B"
Karioka
:(
nie działa ;(
Frau Be  
przecież mówię, że dzień - dwa musi minąć!
Karioka
czemu tak długo?
Frau Be  
nie mam pojęcia, dlaczego tak jest, ale tyle czekałam, a jak spróbowałam zmienić na inne zdjęcie, to znowu czekałam
Karioka
aha
ja chcę ręce
:)
bo nasze :)
jak tylko je u siebie zobaczysz, napiszesz?
Frau Be  
w porządku, mnie nic do tego, mogą być nawet genitalia!
napiszę!
Karioka
<rzygi>
Frau Be  
spoksik na maksik <luzik>
Karioka
przed publikacją chcesz autoryzację zrobić, czy mi ufasz?
Frau Be  
ufam
pisać umiesz
debilka nie jesteś
Karioka
bardzo dobra odpowiedź
ale normalna też nie;)
Frau Be 
wiem, do kogo mówię...
Karioka
jeszcze będę mieć pytanie
Frau Be 
fuckt, jak na mnie, to bardzo nienormalna, ponieważ w większości nie ufam ludziom i nie przepadam za nimi, jednak w tej materii (piśmienniczej) wyraziłam poniekąd zaufanie do samej siebie, albowiem mam Cię piśmienniczo przetestowaną
(możesz to dać jako post scriptum)
Karioka
w końcu jestem Twoim chuderlawym guru blogspotowym
:)
i muzą natchniuzą
:)
Frau Be 
gurumunuwudusruru!
dawaj pytanie
póki jeszcze chce mi sie odpowiadać :D
Karioka
miałaś tak, albo jeszcze masz
że
jak się klikało w coś tam, to otwierało się coś tam
chyba w nick i blog
Frau Be
<myśli2>
jak w nick, to się otwiera profil Bloggera
a jak w blog, to zależy, gdzie
yyyy - na Onecie?
Karioka
że jak się klika w jedno, to otwiera się drugie
nie, jak się komentuje u mnie na blogspocie, to przerzuca na Onet chyba
Frau Be 
a!
no tak
ja tak sie podpisywałam, jak jeszcze nie miałam blogu na Blogspocie
zobacz u siebie w komentarzach moich, tam, gdzie nie byłam zalogowana na Blogspocie, to też mój nick był linkiem do mojego blogu na Onecie lub na Blogspocie
Karioka
jak jesteś Frau Be bez serduszka i klikam w to, to mnie przekierowuje na blogspot na Twój blog
zobacz sobie
Frau Be
bo ostatnio wpisuje ten blog, ale gdy go jeszcze nie miałam, to w starszych znajdziesz przekierowanie na Onet
znajdź coś sprzed miesiąca na przykład
Karioka
a chce mi się?
Frau Be
a wierzysz mi na słowo?
Karioka
wierzę
Frau Be
ok
Karioka
tylko czy tak się teraz da?
Frau Be 
zawsze się da
Karioka
żeby być Karioką z rękami i Karioką szarą
i jedną z blogspotu, a drugą z Onetu
Frau Be
poczekaj, wpiszę Ci komentarz pod najnowszym postem ze starym blogiem, chcesz?
Karioka
tak
:)
tylko z sensem
Frau Be
jasssne!
Zrobione
wpuść, najwyżej go potem wykasujesz
Karioka
wpuściłam
Ciebie nie wykasuję
Frau Be
no to sprawdź
link
popatrz, jakie to dziwne... 
Ty wiesz rzeczy, o których ja nie mam pojęcia, natomiast nie wiesz takich, które są śmiesznie proste
życie potrafi zaskakiwać!
Karioka
ale gdzie ten komentarz??
Frau Be
pod postem
Karioka
którym?
Frau Be
nie wiem! nie masz w oczekujących na moderację?
Karioka
już go opublikowałam, ale nie wiem gdzie
Frau Be
pod najnowszym
chyba
czekaj
masz napisane w opublikowanych komentarzach, do którego on jest postu
Karioka
pod 584 dałaś
najnowszy to 586
Frau Be
przez pomyłkę :D
nieważne
Karioka
nawet 587
co mi wodę z mózgu robisz?
Frau Be
ale to bez znaczenia
Karioka
jak bez znaczenia? znaleźć go muszę
Frau Be
z jakiegoś powodu widocznie mi się blog w dół przesunął
znajdź
Karioka
widzę
też tak chcę
a nie umiem
chcę być Karioką Onetową
bez zdjęcia
Frau Be
matko kochana, nic prostszego
Karioka
i Karioką Blogspotową z rękami
jak??
Frau Be 
uwaga, wykład!
1) jeżeli chcesz być Karioką Blogspotową z rękami, to musisz być zalogowana na Blogspocie i tylko na Blogspocie jesteś jako taka widziana, to jasne, prawda?
Karioka
tak
Frau Be 
2) chcesz być Karioką bez rąk, za to z przekierowaniem na Onet, więc przede wszystkim nie możesz być zalogowana na Blogspocie, bo automatycznie lecisz z rękami
tylko przyłazisz na Blogspotowy blog, dajmy na to, do mnie
i piszesz komentarz
po czym pod spodem rozwijasz listę "Komentarz jako"
i tam wyświetlają Ci się różne opcje
wybierasz: "nazwa/URL"
i w okienko "nazwa" wklepujesz "Karioka"
a w okienko "URL" - link do blogu na Onecie
Karioka
mojego?
Frau Be  
Twojego, bo jak wpiszesz do mojego, to będzie przekierowywało na mój <lol2>
Frau Be  
robimy próbę?
Karioka
jutro próba
Mąż przyszedł z kwiatami
Frau Be  
jest jeszcze wariant 3 - bez rąk, ale z URL Blogspotowym
Karioka
jutro już
jutro napiszę
Frau Be  
<yes>
<papapa>
Karioka
kocham Cię, Frau Be :*
Frau Be 
<okok>
Karioka
<papa2>

A teraz prywata do Frau Be - za te przeróbki i kilka godzin spędzonych nad tym postem należy mi się dożywotnia dostawa świeżej i pędzonej własnoręcznie przez Ciebie wiśniówki.