Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 20 września 2012

641. Prostota


Nad morzem nie czytałam gazet, nie słuchałam radia, nie oglądałam telewizji, ani nie zaglądałam do żadnych informacji w sieci. Zrzut zdjęć z aparatu na dysk, post lub dwa na blogu, moderacja komentarzy i tyle mnie świat wirtualny widział.

W związku z powyższym mam zaległości w czytaniu Waszych notek i w komentowaniu oraz odpowiadaniu na komentarze u siebie. Nie obiecuję, że to wszystko nadrobię, bo nie wiem czy będzie mi się chciało.

Po przyjeździe do domu obiecałam sobie, że nie będę włączać laptopa przed pójściem Męża do pracy. Chcę z nim spędzać więcej czasu, a nie siedzieć przed monitorem. Mam potrzebę ograniczenia pewnych nawyków i przyzwyczajeń oraz zmian.

A propos tych ostatnich - od wczoraj przeglądałam nowe szablony na obu blogach blogspotowych i dzisiaj wreszcie wybrałam takie, z którymi na tę chwilę dobrze się czuję. Bo są proste, a z prostotą ostatnio bardzo mi po drodze.