Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

sobota, 13 października 2012

685. BFG 2012


W nocy śniło mi się, że byłam na Blog Forum Gdańsk 2012. W sumie myślami tam jestem - już od wczoraj, choć konferencja rozpoczęła się dzisiaj. Trochę mi żal, bo wciąż pamiętam ubiegłoroczne forum. Tam poznałam kilka fajnych osób.

Tym razem, już w sierpniu, wiedziałam, że muszę dokonać wyboru - albo jadę z Mężem na urlop, albo sama na BFG. Nawet się nie wahałam. W związku z tym nie wysłałam swojego zgłoszenia rejestracyjnego. Bo gdybym została zakwalifikowana i tak na przeszkodzie stanęłyby pieniądze. Podróż, dodatkowe noclegi, bilety na komunikację miejską plus koszt wyżywienia.

Szkoda mi, bo tegoroczne BFG odbywa się na PGE Arena w Gdańsku. Fajnie byłoby zobaczyć ten obiekt od środka. Jutro blogerzy na murawie stadionu rozegrają mecz. Popatrzyłabym sobie.

Przestaję już chlipać w rękaw. Może za rok stan finansów pozwoli na uczestnictwo? Zostawiam Was z linkiem - tam jest dokładny program. Całą konferencję można oglądać na żywo - http://www.blogforumgdansk.pl/.