Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 19 października 2012

695. Nie napiszę...


Nie napiszę o tym jak rano oblałam się kawą. Na szczęście nie była już gorąca, a ja wciąż miałam na sobie pidżamę. Nie napiszę o tym jak było gorąco kiedy szliśmy z Mężem do supermarketu. Nie napiszę o tym jak niekształtne wyszły mi dwa omlety z pieczarkami, które zjedliśmy na obiad. Nie napiszę o tym jak bardzo nie chce mi się iść na tę imprezę (NIE integracyjną), bo nikogo (poza samymi sobą) tam nie znamy.

Mam za to nadzieję, że jak wrócę, napiszę o tym jak było fajnie/rewelacyjnie/beznadziejnie/drętwo* (niepotrzebne skreślić).