Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 16 listopada 2012

752. Przypinki

Po raz pierwszy zauważyłam je przy kasie jak odbierałam zamówioną książkę. Dzisiaj pogrzebałam sobie w słoiku, w którym stoją i wybrałam zaledwie sześć, bo w sumie jest ich wszystkich osiemnaście. Wcale nie jestem pewna czy się nie skuszę na pozostałą dwunastkę, bo są naprawdę świetne i rzucają się w oczy, a o to chodzi. Dla maniaków czytania w sam raz. Zawsze można dołączyć jakąś do książki i prezent pod choinkę gotowy.