Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

środa, 28 listopada 2012

784. Inspiracja

Zaczytałam się. Zamyśliłam. Zawiesiłam. Mąż nazywa ten stan "jest żona, a nie ma żony". A wszystko za sprawą najnowszego numeru "Charakterów".


Kto mnie czyta, ten wie, że interesuję się psychologią i ta tematyka nie jest mi obca. Wręcz przeciwnie - jak tylko mogę, sięgam do niej, by się czegoś nowego dowiedzieć. Lubię jak zapętla mi się proces myślowy, a potem przychodzi zrozumienie pewnych zachowań, czy zakodowanych schematów.

Coś mi się wydaje, że grudniowy numer powyższego magazynu już stał się dla mnie inspiracją do napisania nie jednej, lecz kilku notek w oparciu o to, co do tej pory przeczytałam. Wracam więc do stanu zawieszenia.