Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 30 listopada 2012

788. Ścieżka

Dawno, dawno temu - chyba jeszcze na studiach natrafiłam na pewien cytat, który wciąż jest jednym z kilku, jakie uważam za swoje motta życiowe. Jego autorką jest amerykańska poetka i pisarka Muriel Strode:

'Do not follow where the path may lead. Go instead where there is no path and leave a trail'.

Kilka dni temu, gdzieś w sieci natknęłam się na coś, co fantastycznie komponuje się z powyższymi słowami...


Celowo nie zamieszczam polskiego tłumaczenia - nie dlatego, że nie potrafię tego zrobić - o nie, lecz z jednej prostej przyczyny - czasem oryginał musi pozostać oryginałem.