Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 20 stycznia 2013

908. "Atlas chmur"

Najpierw była książka, o której istnieniu (aż do wczoraj) nie miałam bladego pojęcia i której oczywiście nie czytałam - <KLIK>. Potem połączone siły twórców "Matrixa" oraz "Biegnij Lola, biegnij" przełożyły się na tytułowy "Atlas chmur".

O czym jest ten film? Ciocia Wikipedia służy pomocą - <KLIK>. Zanim obejrzycie, warto się zapoznać tamtymi informacjami. Żałuję, że tego nie zrobiłam zanim w sobotni wieczór nie odtworzyliśmy z Mężem poniższego obrazu.


Nic nie dzieje się przypadkiem. Dążenie do władzy, pieniędzy oraz wykorzystywania ludzi istnieje od zarania dziejów. Dobro walczy ze złem. Jedno i drugie wraca do człowieka. Lecz dopóki żyjesz, masz szansę się zmienić. Zawsze.