Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

poniedziałek, 18 lutego 2013

974. Polecam!

Dobrze jest czasem poplotkować z drugą kobietą na typowo babskie tematy, jak choćby kwestie kosmetyków. Poleciłam jej, polecę i Wam. Wypróbowałam, jestem zadowolona, więc dzielę się i puszczam dalej w świat.

Dwie odżywki do włosów tej samej firmy, jak dla mnie najlepsze, na jakie do tej pory trafiłam (włosów mam ogrom, a po tych specyfikach są one miękkie i nie ma problemu z ich rozczesaniem):

Bardzo lubię polskie firmy (oczywiście ze względu na patriotyzm, ale nie tylko). Maseczka przeciwzmarszczkowa Celii spodobała mi się od pierwszego użycia i wciąż stoi na mojej półce w łazience.

Długo szukałam kremu pod oczy, który by ich nie podrażniał. Znalazłam i oto on - Floslek do skóry wrażliwej - duża pojemność za przyzwoite pieniądze.

W sumie wszystkie cztery kosmetyki cechuje niewielka cena. Jako piąty dorzucę jeszcze płyn micelarny za niecałe 4,50 zł kupowany przeze mnie od kilku tygodni, bo to najświeższe odkrycie.  Po ten ostatni musicie polecieć do Biedronki, bo tylko tam jest dostępny i niestety nie mam do niego linku, ale wujek Google z pewnością pomoże zainteresowanym.