Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 28 lutego 2013

995. Co jest dla mnie ważne?

Co bardziej spostrzegawczy pewnie zauważyli, że właśnie usunęłam banerek "Psychologii dziś". Pojawiła się także nowa okładka miesięcznika "Charaktery" - jako że marcowy numer jest już do kupienia. W zmienionej formie - jak to zwykle bywa na wiosnę, kiedy najwyższy czas na zrobienie porządków. Więcej stron, inna kolejność działów - w tym wspomniana już wyżej "Psychologia dziś", która od marca stała się integralną częścią "Charakterów". Aktualny spis treści do obejrzenia tutaj.


Miesięcznik organizuje konkurs pod hasłem Co jest dla mnie ważne? Wystarczy w 140 znakach odpowiedzieć na to pytanie i do 15 marca b.r. przesłać odpowiedź na adres CoJestDlaMnieWazne@charaktery.com.pl. Szczegóły w powyższym linku.