Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

1.065. Urzeczona

Urzekło mnie słońce, które wyszło wreszcie zza chmur i zaczęło lizać mnie po twarzy swoimi promieniami.

Urzekły mnie uśmiechy pań w bibliotece, które wręcz zakwitły na ich twarzach kiedy wychodząc życzyłam im "miłego dnia". 

Urzekły mnie przeczytane w sieci fragmenty książek Beaty Pawlikowskiej, które wypożyczyłam. 

Urzekła mnie "Sztuka prostoty", którą trzykrotnie już miałam w ręce i wreszcie odważyłam się kupić.

Urzekła mnie moja znajoma, którą zaraziłam minimalizmem na tyle skutecznie, że aż podziwiam za to, co zdążyła już zrobić w swoim otoczeniu w tak krótkim czasie.

Urzekł mnie peeling do ciała o zapachu bzu, który przypomina mi o tym jak pachnie wiosna, za którą tęsknię.