Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 12 kwietnia 2013

1.073. Mniam!

Międzynarodowy Dzień Czekolady. Dzisiaj ponoć jest. O! Coś dla mnie. Szkoda tylko, że dopiero przed chwilą się o tym fakcie dowiedziałam, ale przecież tak na dobrą sprawę codziennie świętuję z prawie całą tabliczką albo chociaż kawałeczkiem.

Święto czekoladożerców - czyli o czekoladzie z naukowego i historycznego punktu widzenia. Bo czekolada to duża przyjemność w małym kawałku.



A to hasło, znalezione na FB fanpage Trojmiasto.pl, bardzo mi się podoba: