Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 14 kwietnia 2013

1.075. Przyszła!

Kilka dni temu na szybie zobaczyłam pierwszą muchę tej wiosny. Wczoraj pewnie jakaś jej koleżanka usiadła mi na dłoni.

Nareszcie! Po tylu długich tygodniach oczekiwania już jest. Są i świeżutkie zdjęcia, które oczywiście własnoręcznie zrobiłam - prosto z soboty.

Przyroda budzi się do życia. Ptaki, robaki i inne stwory także. Wszyscy wygrzewają się na słońcu. A niebo błękitne nad nimi. Jabłonka zakwitła na razie w supermarkecie, ale jej kwiaty są jak najbardziej prawdziwe - sprawdziłam.