Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 25 kwietnia 2013

1.098. Miłość, wolność, zaufanie

Lubię wiele chwil spędzanych z Mężem. Szczególnie takie, kiedy przeważnie czytam na głos jakiś artykuł, a potem na jego temat rozmawiamy. Tak, jak choćby wczoraj wieczorem.



Siedzieliśmy sobie i dzieliliśmy się tym wszystkim, co nam przyszło do głowy i na myśl po lekturze tamtej rozmowy. Miałam kilka pytań i wątpliwości - odnośnie siebie i tego jak mnie w niektórych sytuacjach odbiera Dyrektor Wykonawczy.


Głos Rozsądku jest mądrym facetem. I ma na mnie swoje sposoby, czym do tej pory jest w stanie mnie jeszcze zaskoczyć i zadziwić. Spokój, przeczekanie, poczucie humoru i cierpliwość - to chyba najważniejsze składowe dobrego przepisu. Plus miłość, choć nieraz trudno jest kochać takiego złośnika jak ja.


Treść powyższego wywiadu po trosze pokrywa się ze słowami Beaty Pawlikowskiej. Wyławiam takie perełki i dołączam do siebie, bo w ich ilości jest moc i siła przekazu.

Lęk sygnalizuje konieczność zmiany w życiu, ale to pociąga za sobą ryzyko niewiadomej...

Źródłem wielu problemów jest brak poczucia własnej wartości, który owocuje strachem przed odrzuceniem i zranieniem. Ów lęk sprawia, że zaczynasz budować mur między sobą a innymi ludźmi, co prostą drogą prowadzi do izolacji, a potem samotności, niekiedy nawet depresji.

Przy braku poczucia własnej wartości, zamiast szukać radości i spełnienia w sobie, często poszukujesz ich na zewnątrz - w Internecie, na zakupach, w seksie, w pracy, czy w używkach.

Dlaczego nie potrafimy zaufać? Właśnie - dlaczego?