Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

wtorek, 23 lipca 2013

1.242. Młodzi, zdolni

Tak już mam, że jak coś gdzieś znajdę, lubię się tym dzielić. W kwestiach poważnych i ważnych, ale także w tych praktycznych i przyziemnych oraz przyprawiających mnie o radość. Teraz też tak będzie.

O mojej ogromnej sympatii (Mąż twierdzi wręcz, że uwielbieniu) do Dawida Podsiadło i jego talentu pisać już chyba nie muszę, bo co jakiś czas ten młody człowiek wraca jak bumerang w notkach na blogu. Ale jak nie linkować takiego diamentu?



Ostatnio Dyrektor Wykonawczy pokazał mi co potrafi pewna młoda dama, która nie dość, że jest zdolna i nieźle daje po garach, to uroczo kokietuje widzów, ma piękny uśmiech i w ogóle bardzo przyjemnie się na nią patrzy. Oto i ona...