Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 27 grudnia 2013

1.439. Szaleńcy czy geniusze?

Juliusz Verne powiedział kiedyś, że "łatwo jest nazwać szaleńcem kogoś, kto myśli inaczej niż ty!" Z pewnością na miano owych szaleńców zasłużyli bohaterowie muzealnej wystawy, którą zwiedziliśmy dzisiaj z Mężem.

Stare odbiorniki radiowe, maszyny do pisania, lampy naftowe, patefony, aparaty telefoniczne i fotograficzne, czy wehikuł czasu to tylko niektóre z eksponatów, których wynalazcy byli geniuszami i pionierami myśli technicznej swoich czasów.




Ze współczesnych przedmiotów na uwagę zasługuje Just Pen (nakładka na palec, umożliwiająca pisanie osobom z dysfunkcją dłoni), kubek diabetyka (ułatwia mierzenie węglowodanów w napojach) oraz CyberRyba.

Jako że jestem z gatunku osób, które lubią dotknąć, żeby się przekonać, dlatego najbardziej przypadł mi do gustu pokój Amesa.