Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 9 stycznia 2014

1.457. Długowieczność

Jakoś tak mnie wzięło na rozkminki... Wiadomo - wczorajsze urodziny pod hasłem "trzy kwadranse życia", chcąc nie chcąc, są jakimś momentem granicznym, po przekroczeniu którego zastanawiam się nad sobą. Zresztą, generalnie jestem z tych, którzy dużo myślą i których myślenie nie boli.

Lecz zamiast się mądrzyć, zostawię Was z pewnymi słowami, zarówno w formie pisanej, jak i mówionej. Warto poczytać i posłuchać, bo mądrzy ludzie mądrze prawią...


A poniżej niesamowita etiuda, ukazująca proces starzenia się...




Na koniec z naszego rodzimego podwórka - pan Antoni Huczyński, lat 91, opowiada o swoich sposobach na długowieczność.