Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 27 lutego 2014

1.524. Kup pączka

Taki dzień. Tłusty Czwartek. Większość z Was pewnie kupi dziś pączka, a może nawet kilka. No chyba, że ktoś ich nie lubi. Jak na ten przykład ja. Nic to - Mąż zje za nas dwoje - wszak on znany pączkoman jest.

Jest taki jeden kapucyn, misjonarz - Benedykt Pączka - twórca wielu akcji charytatywnych. Zapoczątkował także i tę, do uczestnictwa w której gorąco Was zachęcam - Wyślij pączka do Afryki.

Można zjeść o jeden pączek mniej (wyjdzie i na zdrowie, i na figurę), a zaoszczędzone w ten sposób dwa złote przelać na konto. Dokładnie taka kwota wystarcza bowiem na dzienne utrzymanie dwojga dzieci w Republice Środkowoafrykańskiej.

Zamiast kupować pączki gdziekolwiek, można też rozejrzeć się w okolicy i nabyć je w konkretnej, wspierającej powyższy pomysł, cukierni. Listę tych ostatnich znajdziecie na podlinkowanej przeze mnie stronie.

Smacznego!