Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 21 marca 2014

1.559. Metr lektury

Pakując się, wzięłam ich mniej więcej z metr długości. Bo gdyby ktoś jeszcze się nie zorientował, mierzę książki w metrach. Tak jest mi łatwiej i praktyczniej. U rodziców zostawiłam ich około dziesięciu.

Większość z tych, które stoją na półce w naszej wynajętej kawalerce, wciąż czeka na tę chwilę, kiedy wezmę je do ręki i zacznę czytać. Kilka jest takich, których treść już znam, ale i tak do nich wrócę. Bo warto.

Takie klimaty lubię. Takie mnie interesują. Takie Wam pokazuję.