Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

1.593. Artystyczny nieład

Wczoraj Mąż prawie wygrałby ze mną w scrabble. Zabrakło mu zaledwie jedenastu punktów, więc i tak pobił wszystkie swoje dotychczasowe rekordy.

Odliczam dni do chwili, w której usiądę na fotelu u fryzjera. Odliczam nawet ile razy będę musiała jeszcze umyć włosy do czasu ich obcięcia.

Przyznaję, że mam dość tego, co rośnie mi na głowie. Nie mam bladego pojęcia jak będę wyglądać (chociaż się domyślam) i jak się będę czuć (na pewno lżej), ale wiem, że chcę tej zmiany.

A dzisiaj znalazłam jeszcze taką panią i z jej fotek zrobiłam kolejny kolaż. Zbyt poukładana jestem w środku, więc przekornie potrzebuję takiego artystycznego nieładu.


Źródło - klik