Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

poniedziałek, 26 maja 2014

1.648. Mamom nie mamom

"Wszystkiego najlepszego mamusiu od Adasia w niebie" - usłyszałam życzenia z ust Męża. Łza mi się zakręciła w oku, bo są takie dni jak ten, że wracają emocje związane ze stratą. Już nie tak gwałtowne i silne, ale jednak.

Myślę, że po części rozumiem i potrafię się wczuć w stan, jaki towarzyszy dzisiaj wielu kobietom - tym, które nie poznały swoich nienarodzonych dzieci; tym, które choć tak bardzo by chciały, wciąż nie zobaczyły upragnionych dwóch kresek na teście ciążowym; tym, które matkami były zaledwie przez chwilę...

Dzisiaj szczególnie wszystkim mamom nie mamom życzę ogromnej siły, by dawały radę każdego dnia stawiać czoło życiu.