Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 29 maja 2014

1.653. Okulary

Widzę! Wszystko widzę! Wyraźnie!

U optyka pani podała mi taki specjalnie wydrukowany tester wielkości czcionek, a ja mogłam swobodnie przeczytać nawet tę najmniejszą. Hurra!

Poszłam po odbiór nowych okularów z etui, które kupiłam zanim jeszcze dowiedziałam się, że będę musiała sprawić sobie patrzałki do czytania.

Wybierając oprawki kierowałam się wygodą i tym jak się w nich czuję i jak wyglądam. Miały pasować do mojego typu urody, koloru włosów i osobowości.

I co? Jak widać na załączonych obrazkach - okulary pięknie komponują się kolorystycznie ze swoim domkiem.