Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

środa, 4 czerwca 2014

1.660. Teraz

Chęć rozwoju siłą rzeczy popycha mnie do zdobywania wiedzy, która daje świadomość, doprowadzając do narodzin odpowiedzialności za podjęcie decyzji o zmianie. Bo ta ostatnia jest nieunikniona.

Póki co ten rok jest czasem sporych zmian w moim życiu. Na każdej płaszczyźnie. Zmian, które są efektem domino, gdyż każda wprawia w ruch kolejną. I tak dalej.

I pomyśleć, że gdybym nie podjęła decyzji i nie poszła za ciosem w poletku pod nazwą "wolontariat", nie trafiłabym tu, gdzie jestem obecnie.

Nie wierzę w przypadki. Powtarzam to aż do znudzenia. Wierzę zaś, że wszystko ma swój sens, cel i jest po coś.

Od ludzi, których spotykam na swojej drodze często mogę się czegoś nauczyć i staram się z tej wiedzy korzystać.

Od wczoraj pozostaję pod ogromnym wrażeniem tego, co jestem w stanie zmienić w sobie. I już się cieszę na to, co będzie.

Bo w moim przypadku, biorąc pod uwagę efekt końcowy, każda zmiana jest zmianą na lepsze. Tak jak teraz.