Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

wtorek, 1 lipca 2014

1.693. O poranku

Budzę się rano z potworną migreną. Lewego oka nie mogę otworzyć, bo mam wrażenie, że zaraz mi wypadnie.

Mąż mnie próbuje przywołać do porządku twierdząc, że jest brudno i musi poodkurzać. Na samą myśl o dźwięku hałasującego i ryczącego urządzenia, robi mi się niedobrze.

- Weź przeleć mopem i już - doradzam mu.
- Jak nisko?
- Na ile ci brzuszysko pozwoli.

Już kiedyś pisałam, że poczuciem humoru i dystansem do siebie można rozładować wiele sytuacji.