Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 18 lipca 2014

1.721. Na prochach




Doktor Tomasz popatrzył na opis usg jamy brzusznej i zaordynował dziesięciodniową kurację wstrząsową w końskich dawkach obu leków, które jakiś czas temu już brałam i na całe szczęście zostało mi jeszcze sporo tabletek, więc nie musiałam ich kupować. 

Jeśli brzuch nadal będzie jak piłka, jeszcze w trakcie zażywania medykamentów mam się pokazać lekarzowi. A jeśli się zmniejszy, po dziesięciu dniach od zakończenia kuracji czeka mnie ponowne pobieranie krwi, w którym poza kolejną morfologią, ALT, AST i amylazą jest jeszcze GGTP.

Jako że ostatnio dostaliśmy w laboratorium darmową kartę stałego klienta, po zalogowaniu się do systemu i podaniu hasła możemy na bieżąco sprawdzać wyniki przez Internet, pobrać je w pdf i wydrukować - bez konieczności osobistego odbioru w rejestracji. 

I to jest największy plus owych dwóch tygodni urlopu Męża spędzonych prawie codziennie w różnych placówkach medycznych.