Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 24 lipca 2014

1.733. Trzy lata

Tak - dokładnie właśnie tyle mija dzisiaj od czasu kiedy pojawiłam się w świecie wirtualnym i opublikowałam pierwszy post.

Pamiętam jak na samym początku tej mojej blogowej przygody Mąż ostrzegał mnie, bym nie pisała tak często.

- Co zrobisz jak ci się tematy wyczerpią? - spytał.
- Spokojna głowa. Mnie to nie grozi - odparłam.

Ostatnio przypomniałam Dyrektorowi Wykonawczemu o trzeciej świeczce na blogowym torcie. Nasze role się odwróciły.

- Co zrobię jak mi się tematy wyczerpią? - spytałam.
- Spokojna głowa. Tobie to nie grozi - odpowiedział.

Piszę, bo lubię. Tak było zawsze. Tak jest teraz. Tak pewnie już pozostanie.

"Rób to, co sprawia ci radość" - słyszę słowa Czarodzieja.

Idę więc swoją drogą - piszę dalej.